HOUSE: zakochaj się w denimie

house denim days

House ma coś specjalnego dla fanów denimu. Akcja Denim Days dla kobiet i mężczyzn, to propozycja brandu na odświeżenie ponadczasowego dżinsu. Oprócz różnorodnych krojów i fasonów, marka oferuje szerokie spektrum kolorów i faktur. Paleta odcieni nie ograniczają się tylko do klasycznego „navy blue”, w tym sezonie rządzi sprana szarość, marmurkowy błękit i granat. W House dżins to nie tylko spodnie. Ten sezon należy do denimowego „total look. Marka proponuje swoim klientkom denimowe spódnice z wysokim stanem, oversizowe kurtki czy ogrodniczki. W nowej kolekcji mężczyźni odkryją klasykę na nowo. Dżinsowe koszule z kontrastową kieszenią i przetarte joggger’y to odświeżona klasyka nawiązująca do szalonych lat 90’.

Denim Days to przede wszystkim szaleństwo fasonów dla niej i dla niego. W House każdy znajdzie, dla siebie idealny shape, który podkreśli jego styl i sylwetkę. Oprócz ponadczasowych modeli dla kobiet jak dopasowane Skinny czy High Waits, nie zabrakło również fasonów o luźnym kroju takich jak: Jogger, Girlfriend oraz zupełnie odświeżonych Mom Jeans. Moda męska nie ogranicza się tylko do klasyki. Oprócz kroi o regularnym stanie Regular Fit czy bardziej dopasowanych Skinny, nasi klienci znajdą również hitowe modele ze ściągaczami o sportowym kroju – Jogger Slim.

Jak twierdzą styliści House, dżins idealnie odnajduje się w wersji basic – połączony z białym t-shirtem, luźnym swetrem, kataną w tym samym odcieniu, bądź sportowymi trampkami. Znaleźć spodnie na miarę swoich potrzeb nie jest takie trudne. Na stronie housebrand.com klienci mogą znaleźć małe ułatwienie – przewodnik po wszystkich fasonach dostępnych w sklepie. Oprócz zbioru wszystkich shapów, można znaleźć tam krótki opis każdego fasonu oraz jego dostępne warianty. Marka przygotowała coś specjalnego dla fanów mody, nie ograniczających się do jednego modelu. Podczas trwania akcji Denim Days w dniach od 16 do 26 sierpnia, klienci mogą kupić wybrane modele dżinsów ze zniżka do – 50 złotych. Promocja obowiązuje w sklepach stacjonarnych i online.

Kolekcję dopełnia minimalistyczna sesja zdjęciowa uchwycona w delikatnym i naturalistycznym klimacie. Modowe fotografie uchwycone przez Bartka Wieczorka, wielokrotnie współpracującego z marką, odsłaniają modeli wcielającą się w parę uchwyconą podczas letniego spotkaniu. Dopełnieniem lookbook’u jest materiał wideo, stworzonym przez Krzysztofa Kujawskiego. Film podkreśla młodzieńczy duch, energię naturalność i sensualność. Denim jest uchwycony w wersji classic podkreślający jego ponadczasowość i klasę,

ZOBACZ LOOKBOOK

OK