Kornecki w Galerii Askana

Salon znanej i lubianej marki KORNECKI dołączył do grona najemców Galerii Askana. Zajmuje powierzchnię 130 m kw. i jest zlokalizowany na parterze nieopodal salonów Wittchen i Solar.

Słów kilka o marce

Korzenie Firmy sięgają 1981 roku. Początkowo był to niewielki warsztat zatrudniający parę osób i produkujący kilka tysięcy par obuwia rocznie. Ówczesne marne zaopatrzenie krajowego rynku w artykuły konsumpcyjne sprzyjało tego rodzaju ofercie. Z drugiej jednak strony nieprawdopodobne kłopoty, mieli podówczas prywatni producenci z uzyskaniem surowca, dodatków, materiałów, opakowań itp. A często również z wydziałami podatkowymi, nieraz odbierały im ochotę do działania. Mimo tych problemów w miarę upływu lat przedsiębiorstwo rozrastało się, by w roku 1994 przekształcić się w prężnie działający, jeden z większych w Wielkopolsce Zakład Produkcji Obuwia. Zatrudniając ponad 100 pracowników produkując około 250 tysięcy par rocznie. Obecnie firma przeniosła się na nową siedzibę i zatrudnia 200 osób, a produkcja wzrosła do około 400 tysięcy par rocznie.

Doświadczenie wielu lat istnienia zaowocowało przede wszystkim w sferze wzornictwa, umiejętności spełniania oczekiwań klientów i jakości. W zakładowym biurze projektowym powstają własne nowe wzory uwzględniające zmienne trendy rynkowe. Firma oferuje obuwie damskie, męskie i młodzieżowe, oraz dziecięce w podziale na grupy przedszkolne i szkolne.

Tak wysoka jakość obuwia, szczególnie najnowszych modeli, z jakiej znane są wyroby marki KORNECKI, wynika również z zastosowania zaawansowanej technologii oraz wysokiej jakości urządzeń. Niewiele firm w tej branży może się pochwalić równie dobrym parkiem maszynowym i technologiami. Produkty marki KORNECKI wytwarzane są w systemie tradycyjnym (obuwie klejone), kalifornia i system FLEXIBLE.

ZPO KORNECKI zdobył sobie na polskim rynku obuwniczym renomę bardzo solidnego, godnego zaufania producenta. Przy tak dużej produkcji nieodzowne było zbudowanie sprawnego systemu sprzedaży. Długie, racjonalne przygotowane działania marketingowe doprowadziły do stworzenia szeroko rozwiniętej, ogólnopolskiej sieci hurtowni.

Jeśli ktokolwiek szuka na rynku obuwia dobrej jakości, produkowanego z zastosowaniem nowoczesnej technologii, z doskonałego surowca, a przy tym obuwia, które mieści się w rozsądnych przedziałach cenowych, prędzej czy później zacznie poszukiwać butów tej właśnie marki.

OK