Pełne słońca nowości już w House! Denim, marynarskie paski i biel! Wskakuj na pokład z kolekcją dla niej - Seafarer oraz dla niego - Sink or Swim!
Zapraszamy do salonu HOUSE!
Do pastelowych kolorów wracamy każdej wiosny. Pudrowe barwy łączą w sobie kobiecość, romantyczność i ponadczasową elegancję. Tym razem pojawiają się jednak w zupełnie nowej odsłonie – ten sezon należy do chłodnych odcieni! Pastele z kolekcji S/S 2018 marki Solar wprowadzają do naszej garderoby delikatne, letnie orzeźwienie.
Tego lata MOHITO obiera kurs na Południe zachwycając intensywnymi kolorami i kobiecymi fasonami. Kluczowe trendy znajdują odzwierciedlenie w obiektywie Mateusza Stankiewicza, przed którym stanęły wschodzące gwiazdy modelingu: Marta Pawłowska i Karolina Warzecha. Naturalna uroda bohaterek kampanii świetnie współgra ze zwiewnymi tkaninami i wyrazistymi printami, które dominują w nowej kolekcji marki.
Sinsay zaprasza do zabawy modą. W najnowszym lookbook’u stawia na jedne z najmodniejszych trendów sezonu: oryginalny duet różu i czerwieni oraz jeansowy total look.
Projektanci marki bardzo umiejętnie odczarowują połączenie dwóch mocnych barw. Miks ten pojawia się na ubraniach inspirowanych kultową lalką “Barbie”. Różowa sukienka zestawiona z czerwonymi rajstopami to totalny must have. Inna propozycja to bluza w odcieniu różu połączona z czerwoną apaszką i botkami w tym samym kolorze.
Wiosenna odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label pełna lśniących zdobień i frędzli, została zaprojektowana z myślą o fankach stylu glamour, które lubią manifestować swój styl. Stonowana paleta opiera się głównie na subtelnych odcieniach chłodnego różu i złota. Prócz wieczorowych sukienek z opalizujących tkanin, w kolekcji można znaleźć szorty i bluzki z pięknymi detalami. Limitowana linia jest już dostępna w wybranych salonach w całej Polsce oraz na stronie www.MOHITO.com
Z okazji Wielkanocy marka Czas na Herbatę stworzyła aromatyczne propozycje, które będą idealnie komponować się z wielkanocnymi specjałami. Wielkanocny Poranek to połączenie czarnej herbaty Yunnan z apetycznymi owocami acai. Całość została okraszona maleńkimi, słodkimi perełkami, które kształtem przypominają wielkanocne pisanki. Wyspa Wielkanocna na pewno zachwyci Waszych gości i doda im energii po długim biesiadowaniu przy stole. Jej bazą jest zielona herbata Sencha, dopełniona soczystym ananasem, trawą cytrynową oraz złocistymi płatkami słonecznika.
Robert Lewandowski Collection wiosna-lato 2018 to kontynuacja współpracy marki Vistula z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie.
Ambasador po raz kolejny zadecydował o tym, jakie materiały i fasony pojawią się w kolekcji sygnowanej jego nazwiskiem. Linia ubrań to połączenie charakterystycznego stylu sportowca, najnowszych trendów oraz ponadczasowej klasyki. Podobnie jak poprzednie kolekcje, została podzielona na dwie części: casualową oraz formalną.
Kolekcja Wólczanki wiosna-lato 2018 to formalne modele w wielu wariantach, o różnorodnej kolorystyce i strukturze, będące podstawą każdej biznesowej stylizacji, jak i modele na nieformalne okazje, wykorzystujące bogactwo wiosenno-letnich kolorów i wzorów, w zgodzie z najnowszymi światowymi trendami, ale interpretowanymi w wyjątkowy, niepowtarzalny sposób.
Męskie krawiectwo, męska muzyka, inspirujące relacje Rodziny Waglewskich oraz niebywałe osobowości muzyków, zainspirowały do stworzenia serii klimatycznych zdjęć na sezon wiosna – lato 2018, na których artyści wystąpili w specjalnie zaprojektowanych przez BYTOM garniturach i koszulach, stworzonych z myślą o indywidualnych wyznacznikach ich stylu. Sesja odbyła się w łódzkim studio koncertowym im. Henryka Debicha, w którym zespół zagrał sztandarowy utwór pt. OJCIEC. Został on zarejestrowany w ramach video sesji nagraniowej BYTOM Live, w dotychczas nieemitowanej nigdzie, rozszerzonej wersji.