Zmiany w regulaminie

programu lojalnościowego

Szanowni Państwo.

W związku z koniecznością zaktualizowania postanowieniem Regulaminu oraz zamiarem wprowadzenia w kwietniu 2020 innego instrumentu lojalnościowego, Organizator postanowił zmienić niektóre postanowienia Regulaminu.

ZAKTUALIZOWANY REGULAMIN – WERSJA 22 STYCZNIA 2020 R.

DOSTĘPNA TUTAJ

Pozdrawiamy, Zespół Galerii Askana

Ważna informacja

Zmiany funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta
STYCZEŃ 2020

W styczniu Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-20:00 oraz w niedzielę handlową w godz. 10:00-20:00

LUTY 2020

W lutym Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-19:00, w soboty w godz. 10:00-18:00

MARZEC 2020

W marcu Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-18:00

Numer telefonu do Punktu Obsługi Klienta: +48 95 737 26 12
e-mail: pok@galeria-askana.pl.
Wszelkich informacji udzieli również Biuro Zarządcy pod numerem telefonu +48 95 737 26 00.

OK