Szanowni Państwo.
W związku z koniecznością zaktualizowania postanowieniem Regulaminu oraz zamiarem wprowadzenia w kwietniu 2020 innego instrumentu lojalnościowego, Organizator postanowił zmienić niektóre postanowienia Regulaminu.
ZAKTUALIZOWANY REGULAMIN – WERSJA 22 STYCZNIA 2020 R.
Pozdrawiamy, Zespół Galerii Askana
Ważna informacja
Zmiany funkcjonowania Punktu Obsługi KlientaSTYCZEŃ 2020
W styczniu Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-20:00 oraz w niedzielę handlową w godz. 10:00-20:00
LUTY 2020
W lutym Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-19:00, w soboty w godz. 10:00-18:00
MARZEC 2020
W marcu Punkt Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-18:00
Numer telefonu do Punktu Obsługi Klienta: +48 95 737 26 12
e-mail: pok@galeria-askana.pl.
Wszelkich informacji udzieli również Biuro Zarządcy pod numerem telefonu +48 95 737 26 00.