Najnowsza kampania Solar to zaproszenie do wiosennego ogrodu, w którym kwitną najpiękniejsze gatunki kwiatów. Polne rośliny i złociste słoneczniki tworzą tło dla energetycznej kolekcji na wiosnę i lato 2019. To będzie wyjątkowo barwny sezon.
Błękit, pastelowy róż i soczysta zieleń – tymi kolorami Solar obwieszcza oficjalny początek wiosennego sezonu. W zwiastującej go kampanii naturalność kwiatów łączy się ze świeżością intensywnych odcieni – tutaj wszystko kwitnie. W rolę nowoczesnej romantyczki wcieliła się Hanna Sørheim. Norweska modelka o subtelnej urodzie ma na koncie kampanie i lookbooki dla Superdry, Hilfiger Denim, Paul Smith i marki biżuterii David Yurman. W jej portfolio widnieją edytoriale dla takich magazynów jak „Allure”, „Marie Claire”, „Vogue”, „L’officiel”, „Elle” i „Harper’s Bazaar”. Eteryczna modelka pojawiła się też na wybiegach marek JW Anderson, Mark Fast i Christopher Kane.
Hanna Sørheim stanęła przed obiektywem Łukasza Pukowca. Mieszkający w Londynie polski artysta fotografował modelki i gwiazdy, jak Isabelle Huppert, a jego zdjęcia pojawiły się w kultowych magazynach poświęconych modzie, jak „Vogue”, „Numero” czy „Dazed & Confused”. W kampanii Solar fotograf ukazał plan zdjęciowy jak wiosenną łąkę: Punktem wyjścia prezentacji naszej najnowszej kolekcji są kwiaty. To nie tylko motyw silnie kojarzony z wiosną, ale też element rozpoznawalny marki Solar. W tym sezonie akcent florystyczny pojawił się na ubraniach i w scenografii, a lekki i świeży efekt finalny to wielka zasługa zdolnego fotografa i delikatnej urody Hanny Sørheim – wyjaśnia Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
W wiosenno-letniej kampanii Solar subtelne tło pozwala wyjść na pierwszy plan perfekcyjnym krojom i soczystym kolorom stylizacji. W tym sezonie wiosna jest kobietą – radosną i pełną życia, a przy tym naturalnie elegancką. Ubrania są jak jej druga skóra – wygodne, zwiewne, idealne do pracy i na co dzień. Bywają urozmaicone klasycznym wzorem w kwiaty, barwnymi paskami albo lekko drapieżnymi centkami. Całości dopełniają wyrazista biżuteria i przewiązana na głowie chusta. Na zdjęciach Pukowca modelka jest swobodna, a padające na jej twarz światło przywołuje na myśl wiosenne słońce. Polne i ogrodowe polskie kwiaty zakwitły w tych kadrach na dobre, dzięki czemu ma się wrażenie, że towarzyszymy modelce podczas słonecznego wiosennego spaceru. Obecność kwiatów w sesji zdjęciowej nabiera podwójnego znaczenia, bo tą energetyczną kampanią na sezon SS 2019 Solar rozpoczyna obchody roku jubileuszowego – jesienią polska marka będzie świętować 30 lat działalności na rynku.