Profil Facebook Galerii Askana (www.facebook.com/GaleriaAskana) liczący ponad 26 tys. fanów pojawił się dwukrotnie w lipcowym rankingu 15 najlepszych postów na profilach centrów handlowych przygotowanym przez firmę Sotrender, która bada aktywność polskich profili na Facebooku, Twitterze, YouTube oraz Instagramie. Dwa posty miały odpowiednio 1252 i 642 komentarze, co świadczy o wysokiej interakcji z fanami profilu.
Jak podkreśla Anna Sip, Manager marketingu Galerii Askana „Komunikacja w mediach społecznościowych to ważny aspekt naszych działań i nie przebiega tylko w jednym kierunku: od centrum do fanów, ale również użytkownicy Facebooka mogą mieć stały kontakt z Galerią Askana w najwygodniejszy dla nich sposób. Szybka reakcja i sprawna obsługa zapewniają fanom komfort i dodatkową płaszczyznę porozumienia. Poza standardową komunikacją, organizujemy również konkursy z nagrodami dla naszych fanów, które cieszą się dużym zainteresowaniem.”
To już kolejne notowanie, w którym pojawia się Galeria Askana. W poprzednich edycjach centrum plasowało się w czołówkach zestawień obrazujących poziom aktywności fanów.