Top modelka Julia Banaś w kampanii SOLAR

w kampanii Solar na sezon spring / summer 2018

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek po raz drugi została twarzą kampanii Solar. Julia Banaś prezentuje kolekcję marki na sezon S/S 2018.

Wiosenna kampania Solar to fuzja eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. Zdjęcia, które zostały wykonane na służewieckiej loży zaprojektowanej w duchu modernizmu, przepleciono fotografiami ze studia. W obu sesjach wystąpiła zjawiskowa Julia Banaś.

Julia ma na swoim koncie pokazy dla Moschino i Miu Miu oraz kampanie dla Marca Jacobsa, Emporio Armani i Gucci. W minionym roku pojawiała się m.in. na okładkach ?Vogue?a?, ?Elle?, ?Numéro? i ?Harper’s Bazaar?. W tym sezonie gwiazda światowego modelingu po raz kolejny została twarzą kampanii Solar i ponownie fotografował ją Bartek Wieczorek, który współpracuje z polską marką od kilku sezonów.

Fotografie, w których za tło posłużyła oszczędna i szlachetna architektura służewieckiego toru, zostały przeplecione zdjęciami ze studia. Najmocniejszym elementem sesji studyjnej jest czerwień ? jeden z wiodących w sezonie S/S 2018 kolor. Intensywne czerwone akcenty w abstrakcyjnej formie nadały całości bardzo nowoczesną i wyszukaną formę. Lubimy eksperymenty i odważne rozwiązania, dlatego zdecydowaliśmy się na zestawienie modernistycznych detali z wyrazistą sesją w studio. Nasze zamiłowanie do czystych form i architektury urozmaiciliśmy intensywnym kolorem, na który od lat stawiamy w kolekcjach.

Z tą koncepcją idealnie współgra oryginalna uroda Julii Banaś, a z połączenia tych elementów powstała świeża, a przy tym wyrazista i bardzo kobieca kampania ? opowiada Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A. O stylizacje w wiosenno-letniej kampanii zadbała Agnieszka Ścibior, o makijaż Marianna Yurkiewicz, a uczesaniem modelek zajął się Michał Bielecki.

Fotografiom z kampanii towarzyszy studyjna sesja edytorialowa Małgorzaty Turczyńskiej z udziałem Julie Borawskiej. Polska modelka ma w swoim portfolio pokazy dla Yohji Yamamoto i Valentino oraz sesje do magazynów ?Elle?, ?Viva! Moda?, ?Harper’s Bazaar? i ?Vogue?. Julie zaprezentowała letnią, energetyczną, pełną kolorów i charakterystycznych dla marki wzorów odsłonę kolekcji S/S 2018, pozując w scenerii drapowanych tkanin.

Wiosenno-letnia odsłona marki to także świeży i niezwykle kobiecy lookbook. Bree Naumowicz sfotografował duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. Klasyczne ujęcia urozmaicono dodaniem portretów, dynamicznych kadrów i czarno ? białych akcentów.

Nad całością działań czuwała agencja kreatywna Futu. Efekt prac będzie można zobaczyć w prasie oraz w odświeżonym layoucie wydawnictwa, dostępnego w sklepach Solar już w lutym.

OK